Blogger Templates Blogger Layouts
Blogger Backgrounds
MySpace Comments
Ez a blog azért jött létre, hogy egymást segítsük. Ha valaki találkozik olyan gyönggyel, alkatrésszel aminek rossz a minősége, vagy selejtes itt közkinccsé teheti, ezzel segítve a többiek munkáját! A képeket, illetve a leírásokat, hogy melyek ezek a problémás gyöngyök, alkatrészek, stb....a lepkee@ freemail.hu címre várjuk! Örömmel jelentjük, hogy elindult a Kiváló Áruk Fóruma (K.Á.F.)is, ahol olyan termékeket szeretnénk bemutatni, amelyek kiváló minőségűek, ha ilyen jellegű tapasztalatotok van, akkor azt a hofelho@gmail.com - ra küldjétek.
Köszönjük, hogy ellátogattál ide!

(További kérdéseidet, észrevételeidet a fent megadott e- mail címeken várjuk
!)

Mandy, Tímel

2010. április 30., péntek

T- kapocs




Tímel írta:

Elmesélem hogyan jártam. Virágocskás kapocska szerelem volt első látásra. A horgolt lánc tökéletes partnernek tűnt, tehát fel is használtam. Amikor felvettem, hogy megnézzem hogyan mutat az új láncom, egyszercsak leesett a nyakamból. Gondoltam, én voltam figyelmetlen, nem akasztottam be rendesen...de megint leesett! Erga barátnőm is mesélte, hogy ez a kapocs bizony szétesik! Túl kicsi a pálcika elem. Ezért, én átvariáltam a kapcsokat, maradék fél párakból, mert nekem mindíg eltörik ez-az, de nem dobom ki túlélő felet :)
Ha Ti is beleszerettek egy ilyen kapocsba, számítsatok a kioldódására.

Ez úton kérlek Titeket, hogy ha jártatok így más típusú kapcsokkal, szóljatok, nehogy olyat vegyek, és elhagyja mitta az ékszert a tulajdonosa!

Köszönöm :)
Bejegyezte: Tímel


Köszönjük a hasznos információt Tímel!

3 megjegyzés:

  1. Ilyen kapcsom nekem is van! Én is beleszerettem és szétesett és mással kombináltam... De már kitaláltam, hogy ha mégsem tudom kombinálni, majd fityegő lesz.

    VálaszTörlés
  2. ezzel a kapoccsal én is megszívtam, majdnem a szép Blumig karkötőm bánta. Én úgy oldottam meg, hogy a két karikába egy S kapcsot tettem, így nem esik le, ha kikapcsolódik a T része!

    VálaszTörlés
  3. Én is úgyanígy jártam,csak azt hittem én vagyok a béna...

    VálaszTörlés