Blogger Templates Blogger Layouts
Blogger Backgrounds
MySpace Comments
Ez a blog azért jött létre, hogy egymást segítsük. Ha valaki találkozik olyan gyönggyel, alkatrésszel aminek rossz a minősége, vagy selejtes itt közkinccsé teheti, ezzel segítve a többiek munkáját! A képeket, illetve a leírásokat, hogy melyek ezek a problémás gyöngyök, alkatrészek, stb....a lepkee@ freemail.hu címre várjuk! Örömmel jelentjük, hogy elindult a Kiváló Áruk Fóruma (K.Á.F.)is, ahol olyan termékeket szeretnénk bemutatni, amelyek kiváló minőségűek, ha ilyen jellegű tapasztalatotok van, akkor azt a hofelho@gmail.com - ra küldjétek.
Köszönjük, hogy ellátogattál ide!

(További kérdéseidet, észrevételeidet a fent megadott e- mail címeken várjuk
!)

Mandy, Tímel

2010. augusztus 12., csütörtök

Színehagyó delica



Megláttam,megszerettem,hazavittem. Azonnal nekiültem, és karkötőt varázsoltam belőle. Miközben készült, már lekopott a szín fele...attól hogy hordom,pedig teljesen lesápad. Az ugye nem is lehet kérdés, hogy a legdrágábbak közül való a kis édes...ami már csak hab a tortán, mert a legolcsóbbra is haragudnék ha elkezdené elhagyni a színét attól hogy ránézek...

7 megjegyzés:

  1. Jó lenne ha megírnád a delica színszámát, ha megvan!Így könnyebben tudnánk elkerülni!

    VálaszTörlés
  2. Rá van írva a zacskóra amiben megvetted...

    VálaszTörlés
  3. tbeck, biztos rajta volt. Én nem tartogatom a zacskókat. Megveszem , kiöntöm műanyag rekeszbe és kidobom a zacskót.
    Az életben nem vásároltam színkód alapján. Bemegyek, megnézem, megtetszik, megveszem :)
    Mellékesen jegyzem meg: nem mindenhol van színkód...sok helyen még méret sem...

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem az adott bolt webshopját. Nem szerepel a kínálatban. Ha arra járok,és lesz újra,akkor megnézem mi van ráírva és közkinccsé teszem:)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos én is beleszaladtam már ilyen színe ment delicátba...nem is egybe! Ha jól emlékszem az egyik olyan volt mint amit te használtál a másiknak ez a száma 703 lila!
    Olvastam Cimbi virágjára hagyott megjegyzésed....nálam részben sárga a virág...ha kíváncsi vagy rá a színe miatt!

    VálaszTörlés
  6. Nekem az összes galvanizált delicám majdnem ilyen,kopik, van ami kicsit de van ami nagyon nagyon!!Csak ritkán veszek és nagyon keveset,pedig annyira tetszik!Sajnos a számait és sem tudom!

    VálaszTörlés