Blogger Templates Blogger Layouts
Blogger Backgrounds
MySpace Comments
Ez a blog azért jött létre, hogy egymást segítsük. Ha valaki találkozik olyan gyönggyel, alkatrésszel aminek rossz a minősége, vagy selejtes itt közkinccsé teheti, ezzel segítve a többiek munkáját! A képeket, illetve a leírásokat, hogy melyek ezek a problémás gyöngyök, alkatrészek, stb....a lepkee@ freemail.hu címre várjuk! Örömmel jelentjük, hogy elindult a Kiváló Áruk Fóruma (K.Á.F.)is, ahol olyan termékeket szeretnénk bemutatni, amelyek kiváló minőségűek, ha ilyen jellegű tapasztalatotok van, akkor azt a hofelho@gmail.com - ra küldjétek.
Köszönjük, hogy ellátogattál ide!

(További kérdéseidet, észrevételeidet a fent megadott e- mail címeken várjuk
!)

Mandy, Tímel

2010. május 23., vasárnap

Hibás végzáró





Ma megint egy kifogásolható termék van terítéken.
Végzárónak hívom,mert a madzagom végét zárja le, ha van neki hivatalos neve szóljatok, és javítom!
Anyukám medálját madzagoztam,és amikor a karikát és kapcsot helyeztem volna fel, vettem észre, hogy igencsak vékony a végzáróm karikája egy oldalon. Picit megpiszkáltam,el is törött.
A legalsó képen egy normális darab ugyanebből.
Sima egyszerű darab, egyébként erős, és jól lehet vele dolgozni. A terméket egyesével szedegettem a boltban, de bevallom még sosem néztem rajtuk a furatot, mert fel nem merült bennem, hogy hibás lehet. A gondolat, hogy hibás dolgot raknak ki, nem szokta magát befészkelni az agyamba,ezért sikerül hibás termékeket vásárolnom újra és újra :) Nos, most ennek örülök is, mert megoszthatom veletek: figyeljétek a furatot! Én is fogom eztán :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Témát nem érintő kérdéssel fordulok hozzád.
    Olvastam a cikkedet a hibás végzáróról, ahol kép is van róla. Nos, nekem a "madzagon" esett meg a szemem.
    Pont ilyet keresnék kumihimo-záshoz, de mivel itthon ülő 2 gyerekes anyuka vagyok, nincs időm a városban szaladgálni, és méteráruboltokat keresgélni tucatszámra. Egyet találtam ott sem volt semmi árujuk.
    Tudnál abban segíteni, hogy ennek a madzagnak, mi a hivatalos neve, és hogy hol lehet kapni/keresni?

    Segítségedet előre is köszönöm,
    Novákiné Bende Hajnalka

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hajni,

    a neve S-Lon / gyöngyfűző cérna, és méterárubolt nemigen forgalmazza. Gyöngyös boltokban érdemes megnézned.Én már nem nagyon használom, vannak kisebb-nagyobb, szinte bontatlan darabjaim is. Ha gondolod szívesen elpostázom neked.
    A címet a hofelho@gmail.com-ra küldd.

    VálaszTörlés